El pont sobre el riu Ridaura es trobava al kilòmetre 35,021, de 40 metres de llargària. Originalment tenia tres pilastres intermèdies, i la seva construcció va costar 19.500 ptas. Va ser construït con la resta dels ponts metàl·lic per l'enginyer Alexandre Wolguemuth de l'Arsenal Civil de Barcelona. En novembre de 1908, degut a una fota avinguda d'aigua, el pilar central va baixar de nivell.
En 1913 es va haver de construir un nou pont, i es va fer d'un sol tram de 40 metres, fabricat per la Maquinista Terrestre i marítima, obra de l'enginyer August de Rull.
Durant la constricció del pont i afinaçament en pilastres i estreps. Foto pertanyent al fons de l'Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxols
Durant una riuada el 1908 es van desplaçar les pilastres del pont original. El pont es van canviar el 1913. Fotos anònimes
En la segona etapa el pont no va tenir pilars centrals i es va construir molt reforçat. Fotos de Jordi Rabell
Segòn pont veient una avinguda. Foto pertanyent al fons de l'Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxols
Segòn pont veient una riuada. Foto pertanyent al fons de l'Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxols, fons Jordi Budó
Si teniu informació o fotografies que poden interessar des del punt de vista històric i que podeu deixar-me, si us plau, envieu-me un mail i us contactarè. Aquesta plana no té cap interès comercial.