SFG 12
Desprès de l'estudi de vàries ofertes dels principals fabricants d'Europa, es van tornar a decidir per la firma Krauss per fabricar un tipus de locomotora més potent. Això va ser a rel de l'increment de transport de mercaderies cap al 1924. Així es van escollir dues locomotores del tipus 45ef, basades en les construides anteriorment. Van ser construïdes el 1925, I el número de fàbrica de la 12 va ser el 8346. Es van enviar per ferrocarril de Munich-Marsfeld a Girona.
|
Ample de via | 750 mm |
Rodatge de la locomotora | 0-4-1 T | |
Diàmetre de les rodes motrius | 680 mm. | |
Diàmetre de les rodes del bisell | 560 mm. | |
Cilindres (Diàmetre x carrera) | 320 x 300 mm | |
Timbre de la caldera | 13 kg/cm2 | |
Superfície de calefacció |
38'84 m2 |
|
Superfície del fogar |
0'9 m2 |
|
Dipòsits d'aigua | 3.390 l. | |
Dipòsits de carbó | 1.350 kg. | |
Poténcia | 235 HP | |
Esforç de tracció | 3.523 kg. | |
Pes de la locomotora en servei | 25.300 kg. | |
Llargada | 8.033 mm. | |
Amplada de la caixa | 2.256 mm | |
Altura de la xemeneia | 3173 mm |
Foto de la SFG12
Si teniu informació o fotografies que poden interessar des del punt de vista històric i que podeu deixar-me, si us plau, envieu-me un mail i us contactarè. Aquesta plana no té cap interès comercial.
Català